bara om jag kunde

Om jag kunde, skulle jag ändra hela världen åt dig, och om jag kunde, skulle jag göra dig glad.
Jag skulle göra allt för dig, ge dig allt du vill ha, göra allt du vill, men bara om jag kunde.
Om jag kunde få dig att skratta, dra på smilbanden och skrattet var äkta, skulle jag göra de.
Oavsett om det bara är för någon sekund, skulle jag göra det.
Jag skulle riva berg, bygga broar, enbart för din skull.
Att se dig vara glad, att vara nöjd och lycklig, skulle få mig att kunna leva i all evighet.
Jag skulle kunna leva av enbart din lycka.
Jag önskar att du kunde se samma vackra underbara person som jag ser,
och jag önskar att jag kunde göra något som fick dig att känna dig hemma i dig själv.
Jag skulle göra allt, bara för att få dig att må bra,
jag skulle springa ett varv runt jorden, jag skulle tömma hela atlanten på vatten,
jag skulle , enbart för att få dig glad. Jag vill inget annat,
det är av kärlek till dig jag står här
och det är av kärlek jag skriver det här

jag skulle göra allt för dig, bara om jag kunde!

jag älskar dig M


dina motgångar är mina, jag står alltid vid din sida

1 Mattias:

skriven

naaw..gullunge..älskar dig massor! du gör mig glad varje gång du ler och bara få va med dig får mig att känna mig trygg..älskar dig mest ! <3<3

Kommentera här: