fredag imorgon

idag har det varit en ganska bra dag till en början..var dock väldigt trött imorse när jag vaknade..skönt att det är fredag imorgon iallafall=) idag hade barnen idrott på morgonen, men idrottsläraren hade lyckats blivit inlåst i sin lägenhet och kom inte ut..så det var bara att hålla i idrottslektionen själv istället..det blev fotboll, elever mot lärare..och hur tror ni att det gick?..eleverna vann med 19-6! fast jag gjorde två mål..jag är rätt stolt faktiskt..hade inga skor så mina fötter var bra ömma efteråt... dagen i övrigt har varit jätte lugn..! det har varit hur skönt som helst! efter praktiken tog jag en promenad hem, och somna på soffan när jag kom hem..veckorna sliter på en måste jag säga..
nu har jag precis kommit från träningen..det kändes att jag var trött..det gick lite segt, fick inte riktigt ut de jag ville av det..men men, nya tag imorgon då det är dax igen..!
åker till sälen imorgon också med mamma,pappa och mattias..det ska bli grymt skönt att bara byta miljö en stund..vi ska bara ta det lugnt..ta långa promenader och bara ta igen oss..stänga ute vardagen för en helg!

nu är det dax för en cigg, sen Paradise Hotel;)

//Lillen

Kommentera här: