vänskapssallad, en relativt vackert ord

kom precis ur en jätte skön "avsvettande" dusch..om det finns något som heter avsvettande vet jag inte..men jag tycker att det var ett lämpligt namn på min dusch nyss...jag har nämligen tränat två pass som vanligt på tisdagar..(pilates och step intervall)...och jag blev verkligen svettig eftersom att lena (instruktören) alltid kör hård träning med oss, vilken i och för sig är väldans bra! behöver verkligen röra på mig..vilket jag för tillfället tycker att jag ör ganska duktig på=)
just nu känns det som att det skulle sitta fint om det här var sista veckan på praktiken..vilket det inte är..en vecka till efter denna..det är inte så att jag vantrivs..men det känns som att det räcker nu..jag känner mig "mätt", plus att jag vill tillbaka till alla i skolan nu..det blir liksom inte det vanliga, vardagliga snacket som det blir annars..men men, det är väl bara att stå ut antar jag!
btw..idag lagade min syster mat hemma..vi har den där matkassen som går på reklam på tv när man får hem mat och recept osv..idag gjorde hon någon köttfärssås med kycklingfärs och en vänskapssallad..det var skit gott!! speciellt salladen måste jag säga, väldigt fint namn på den och måste jag säga..den innehåll vitkål, rivna morötter, patrika och toppad med någon väldigt god dressing! Bra gjort sara!!..eftermaten blev det lite seriöst snack mellan mig, sara, tom och pappa..samtalet handlade om allt mellan himel och gjord..typ, dåliga förhållanden, godis, träning och lite annat..och var resulterade de med..jo jag fick det stressigt till träningen..tiden går så fort när man har roligt!

hög tid för en cigg, och krypa ner i sängen och vänta på min Baby!!love you<3

//Lillen

Kommentera här: