livet känns lätt idag

idag har det varit en riktigt bra dag måste jag säga! ingenting har varit neråt och allt har varit lätt.lätt är ett bra ord för den här dagen...natten var dock lite sämre eller iallafall början av natten..jag hade världens mardröm, den var liksom inte läskig utan mer psykotisk..allt bara blixtrade och en massa konstiga ljud. jag flög omkring, som en demon och skrek, så skulle jag kalla det. det var riktigt obehagligt, så det var skönt att jag vaknade och hade mattias vid min sida. somnade om och vaknade med att jag hade ont i magen..inte mensont utan bara ont..skumt..
men åter till dagen idag..Mattias och jag tog en sväng till Uppsala. Han skulle till biltema och handla lite grejer till bilen. sedan åkte vi till ikea, jag skulle köpa några lådor som jag ska ha under sängen..vi kollade och provsatt också lite soffor som vi vil ha när vi flyttar, (vilket som inte står på schemat just nu) vi hittade också lite annat snyggt som skulle passa perfekt i våran framtida lägenhet. Jag bjöd också min prins på lunch, vi blev propp mätta och så vi höll på att somna i bilen påväg hem. vilket skulle vara väldigt tragiskt om han somnade eftersom att han körde. 
jag håller i övrigt på att sticka en jätte skön lila halsduk till mig själv. den kommer bli perfekt..tänkte bara informera.
just nu är mattias nere i tvättstugan med hans mamma och jag sitter här och bloggar lite onödig info..i bakgrunden står tvn på.. Aik-ösk..det börjar lukta smguld =)

imorgon ska jag fika med Pelle, jag ska nämligen sitta barnvakt till hans barn såsmåningom=)


tjoo

//Lillen