Freedag!

äntligen fredag, och äntligen lov! gud vad skönt, men under lovet måste jag ändå plugga eftersom att jag ska ha mitt tal i nationella provet i svenska veckan efter lovet..temat är relationer och starka band..så jag tror att jag ska hålla ett tal om min och min mammas relation..hoppas att det blir bra..

idag har mattias varit hos min frisörkompis..han blev jätte fin så jag är nöjd=)..jag fick också en tid, så mitt hår är också fixat nu..håret är väl fortfarande ingen höjdare, men det är iallafall bättre..ska dit igen så småsmåning om så hon får jämna till färgen i mitt hår. jag har färgat det själv och är inte direkt någon höjdare på de, så då ska rebecca få hjälpa mig med de..efter frisör besöket svängde vi förbi och köpte en hårinpackning, det kanske kan få mitt hår att må lite bättre...

ikväll ska vi käka tacos hela familjen inklusive Mattias och förhoppningsvis tom också..sen blir det idol och en tidig sömn eftersom att högskoleprovet ska göras imorgon...

//Lillen

Kommentera här: