söndag

idag är det ingen rolig dag alls, det är en sån där dag man bara önskar att man kunde ligga unger sitt täcke och stanna där resten av dagen. Mattias och jag vaknade jätte tidigt, ingen av oss kunde sova. men efter många om och men somnade vi tillslut... vi åkte en sväng till min mormor som fick kolla om jag hade räknat rätt på mitt hemprov i MaB, det hade jag, nästan.
väl hemma hos mattias var det lunchdags, hade ingen lust alls att äta, kände mig redan så uppstoppad. men men, äta bör man annars dör man som man brukar säga...Mamma och jag tog en sväng till kista för att hitta lite kläder, men såklart så hittade jag ingenting alls..köpte några sturmpbyxor, men det var också allt. Hatar att prova kläder i affärer..man ser så jävla tjock ut i alla provrum. hatar det(!)och de är ju inte lite deprimerande, så man kanske ska följa sin instinkt och ligga kvar i sängen de dagar då allt bara känns skit. nästa höjdpunkt är one tree hill kl 18.05. sen hoppas jag att min älskling kommer snart, längtar efter honom!

ta en cigg och dricka en smaksatt kaffe, de gör susen!
//Lillen

Kommentera här: