En jävla vagel!

Ingen bloggande för mig igår, men nu är jag tillbaka!

Jag har fått en jävla vagel! jag satt på balkongen och tog min morgoncigg och kliar mig i ögat, shit de gjorde ont kan jag säga. Inte konstigt när en jävla vagel av invaderat mitt jävla öga! Hoppas verkligen inte att det blir värre än såhär. Då tänker jag stänga in mig, och vägra att gå ut!

Just nu kryllar mitt huvud av olika saker. Allt från övningskörning och träning till smyckestillverkning! Trotts att jag inte gör så seciellt mycket på dagarna så känns det inte som att tiden räcker till? hur kan de gå ihop liksom?

hur som helst så var jag iväg och tränade igår. körde ett pass aerobic, och de var bara såå himla roligt, och så sjukt skönt. Passet hade så bra musik vilket gjorde att hela grejen blir så mycket roligare och så mycket mer effektivt! dessutom så sov jag mycket bättre inatt också!
Jag ska faktiskt köra ett pass idag också, fast denna gång blir det step tillsammans med min Vän rebecca! Måste säga att träningen blir mycket roligare om man har någon kompis med sig, så man kan peppa varandra en aning! åtminstånde så kan man tävla mot den andra i smyg;)

Nu ska jag pallra mig ut i köket och göra min man sällskap när han lagar mat. Idag bjuds de på kyckling med ris och currysås. Mums!

Kommentera här: