Jag har beställt Zumba! YES

Okej, jag kan säga att den här dagen kunde jag lika gärna ha varit utan. iallafall större delen av dagen. vaknade tidigt imorse på ett mindre bättre humör. Och dessa tankar har följt mig större delen av dagen. Mattias och jag tog iallafall en lång promenad på morgonen för att lätta på mina tankar! vilket hjälpte en del iallafall!
Vi drog iväg till barkarby i jakt på ett par nya skor till mig, men som vanligt så hittade jag inga..kanske beroende på mitt humör..? ingen aning, drog förbi stinsen också, men samma där..inga skor!

Men lite roligare, Jag har äntligen beställt Zumba! så nu jävlar ska jag köra stenhårt och få en riktigt fast figur hade jag tänkt! Dessutom funderar jag på att köpa ett par nya träningsskor..Reebook easytone reeinspire W. Det är typ balansbollar i sulorna vilket gör att man får ca 11% mer träning i vader och baksida av låren plus ca 28% mer tränings av rumpan, enbart av att gå! Hur bra är inte de!

Kommentera här: