Närmar sig vuxenlivet tro?

Som ni vet så har både jag och mattias jobb, på samma ställe tillochmed=)..Så nu håller vi på och letar lägenhet. Fast egentigen är det väl jag som driver på mattias att vi måste htta något. Självklart vill han också flytta. Men det är stort ju..Hela livet får en nystart..Man kanske kan säga att livet börjar..Vi är vuxna nu, så vi måste få börja leva vårat liv, tillsammans som en familj.
Vi har faktiskt ställt oss på en lägenhet här i Bålsta idag..tyvärr så var det 69 stycken före oss på den lägenheten. Men vi har iallafall ställt oss i kö på en lägenhet. Första steget liksom=)

Jag har precis gått en runda på mitt älskade promenadband! Jag verkligen älskar det..Hur skönt är det inte. Kollar ett avsnitt av one tree hill och går samtidigt! dessutom så satte jag på mig mina easy tone..Hur smart är inte de! Dubbeleffekt liksom=)

Ikväll sover jag hemma, utan mattias. Min mamma har nämligen blivit allergisk mot min hund. Så jag måste sova hemma så att Wilma slipper sova ensam, eftersom att hon inte längre får sova i mamma och pappas sovrum...Ska upp tidigt imorgon också..Jag och mattias börjar kl 6, för vi ska nämligen iväg och shoppa på mellandagsrean..Så imorgon kommer han och hämtar mig 5.15..KUL!

Sov gott!

Kommentera här: