prioritera rätt nu för f*n

dagen idag är varit lång. det hela började med ett mindre upphetsande prov i psykologi B om Könsroller och könsidentitet..? pluggat..nej inte direkt, så vad säger man: omprov nästa =/ de är mindre bra, men mitt huvud rymmer faktiskt inte hur mycket som helst. känns som att jag måste prioritera annat för tillfället.
som tillexempel min kära morfar som fyller 67 år idag. GRATTIS morfis=)..så efter en middag där var det bara att bege sig hem för att skriva en projektrapport som ska in imorgon..shit Hanna det gäller att prioritera rätt om man ska ska hålla på och prioritera. (varför ska man alltid skjuta upp allt till sista dagen? det är för mig en gåta)..blev iallafall precis klar. jag slängde ihop något nu på en halvtimma typ, mindre seriöst.

nej men om man ska prata om något roligare så har vi möte imorgon om studenten. känns toppen att allt snart är över. så info om mösspåtagning, skivan, utspring och allt annat skoj får jag förhoppningsvis imorgon..måste börja skriva alla dessa inbjudningskort. vi har iallafall skrivit ut en massa bilder på mig och syrran som ska finnas på inbjudan (vi ska ha mottagningen tillsammans)..två bilder, 30 av varje. så fullt hus blir det här den 4 juni. Jiiipppii=)

dax för skönhetssömnen..(eller inte..mensvärken hemsöker nog inatt igen..)


natti natti

Kommentera här: