Dålig uppdatering!

okej, jag som tänkte ta tag i min blogg, och uppdatera lite varje dag..se hur det gick med de..åt skogen skulle jag vilja säga=/..men som vanligt så tar jag nya tag nu igen!

sista veckan, studenten på Fredag..känns sååå underbart måste jag säga! vi har färgkoder i skolan den här veckan. så idag blir det blått för hela slanten..eller kanske inte, en blå tröja + blåa skor för min del. Alltså alla treor ska ha samma färger på sig
Måndag: Blått
Tisdag: Gult
Onsdag: Rosa
Torsdag: Rött
Fredag:..gissa tre gånger.. VITT=)

Sitter för tillfället i skolan, väntar på att Ana ska sluta sin lektion så vi kan luncha tillsammans, sedan bär det av hem till Mattias och myser lite=)

tänkte lägga upp lite bilder från Studentkampen först och främst som vi hade i Torsdags..det gick åt skogen för BF men vi är glada ändå.
Utklädda till Bebisar=)


..och sen lite bilder från fyllebrännbollen som var i Fredags..som vanligt så gick det åt skogen där med..






dax att glida vidare!

puss på er!♥


Kommentera här: