tisdag och håltimme

puuh, det största och allra sista provet är nu klart (hoppas jag). när det bara att köra de sista i skolan, för om 2 veckor är det äntligen min tur att fatta mössan och springa ut i det fria..efter 5 år på gymnasiet känns studenten välförtjänt för min del!

sitter i skolan och gör en powerpoint till en liten föreställning vi ska ha nästa vecka för några åk 7 elever..ska bli spännande..eller snarare jobbigt..jag är inte direkt någon teaterapa..?..hur som helst så handlar den om att kunna säga nej till droger, alkohol, sex och tobak..känns som ett ganska centralt ämne..?

efterskolan där det hög tid för att pröva en frisyr och en snygg sminkning till balen på fredag..funderar på sotade ögon i bronsnyanser..? brons ska tydligen framhäva mina blåaögon har jag hört..


Kommentera här: