Uppdatering fredag

Måndag morgon igen nu då! bara två veckor kvar till studenten..kan ni fatta, nästa vecka tar jag studenten! HELT SJUKT!

Tänkte uppdatera er lite från i Fredags..det var ju studentbalen ni vet=)..fullspäckad dag, först skola på morgonen och sen var det fullrulle resten av dagen..satt hos frissan, super duktiga Frida gjorde mitt hår helt perfekt! sen var det bara att skynda sig hem och försöka äta lite..eftersom att jag inte hade hunnit äta något på hela dagen så fick jag proppa i mig yoghurt, nudlar och lite mackor för att palla kvällen..(alkoholen gjorde sitt iallafall)..stressad som fan med smink och allt annat så kom jag äntligen iväg till Balen! kvällen var superkul och Mattias kom senare vilket förgyllde kvällen lite extra=)..har massor av bilder från balen..typ 150..så jag lägger bara upp någon här..så får ni kolla min Facebook om ni vill se mer=)















Kommentera här: