Kort uppdatering

Inget bloggande i helgen. Men jag kan ju meddela att jag hunnit färga min fula utväxt, fått mina kläder från nelly och nu har jag precis kommit hem från ett träningspass!

Imorgon har jag ännu en körlektion i västerås. Och eftersom att Mattias har bytt tider på jobbet så får vi hela förmiddagen tillsammans. Underbart! Det här med körkort, körningen går helt ok, och det känns som att det går framåt, som att jag faktiskt kan klara uppkörningen med lite mer träning. Men den där jäkla teorin ska jag stoppa upp någon stanns!...Jag menar, hur svårt ska det vara att lära sig något? tydligen jäkligt svårt för mig, vilket stör mig något grönjävligt..Dessutom så har jag ett annat prov i naturkunskapen som jag måste plugga till samtidigt. Det här känns inge vidare!
1 Johanna Annicka:

skriven

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

2 elin amour [en störd jävel]:

skriven

Vilken fin blogg du har :D

3 Madde:

skriven

I love your blogg ;)

4 martina victoria kuhse:

skriven

sugen på en gratis bloggdesign? spana in http://tiiiinaa.blogg.se/testblogg/



kramkram

Kommentera här: