God morgon!

Jag har väl inte direkt sovit toppen, men det gör faktiskt ingenting=)..Mattias och jag höll på tills halv 12 inatt med att flytta in. Mitt i allt flyttande så var min familj här och firade mattias som somsagt fyllde år igår. Jag invigde faktiskt köket och våran elvisp och bakade en tårta till honom..Jag är en riktigt gullig flickvän jag=)



Allt är skit rörigt, men samtidigt så börjar det kännas hemtrevligt här. Senare idag så ska vi börja renovera i köket. Vi har också en massa saker kvar att hämta hit..Så jag antar att den här dagen blir lika lång som igår. Men vi får iallafall ett avbrott i flytten, min mormor fyller år så vi ska dit på födelsedagsfirande senare ikväll.

Våran kyl fungerar inte förresten. Det är roligt när man kommer upp på morgonen och upptäcker att mjölken till kaffet är varm och temperaturen står påöver 10 grader! Som tur är så ska vi få en kyl och frys i inflyttningspresent av mamma och pappa=)

Våra inflyttnings/mattias födelsedagspresenter:
- Dammsugare
- Brödrost
- Strykjärn
- Kyl/frys
- Smörgåsgrill
- Kastrull
- Bordstabletter
- salt och peppar kar
- kaffebryggare
 Och en massa andra skitbra saker=)

Kommentera här: