Fina flickor gråter inte

Ibland undrar jag om människor behöver gråta för att kunna ta nya tag och orka gå vidare?..Typ som att man liksom bygger upp något inuti. Vissa människor kanske inte behöver fylla sin bägare så full innan den rinner över, medan vissa kanske kan fylla på jätte länge och sidan svämmar det över..?..För ofta så känns det bättre efter att man har fått tårarna att spruta.

Jag är iallafall glad, och tacksam över att jag har mattias som stöttar mig. Att han finns där, även dom gånger som jag kanske förtjänar det som minst. Det finns ju faktiskt ett ordspråk som säger "Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst". Ibland kan jag känna att man inte behöver någon som pratar med en när man är ledsen, eller att någon lyssnar på allt babbel som kommer ur munnen när man är ledsen. ibland kan det bara räcka med att man får en hand på ryggen, eller bara känner närheten av någon.

Tack, mattias. Du räddar mig alltid!