Rök- och nikotinfri i en vecka!

Hej på er!
Jag har varit helt nikotinfri en hel vecka nu! Som ni vet så körde jag med nikotinplåster ett tag. Men nu är jag alltså helt fri får nikotin. Det gick faktiskt lättare än vad jag hade trott. Visst är jag fortfarande riktigt röksugen ibland, men varför ska jag sabba för mig själv liksom. Dessutom så luktar det piss ju, Det har jag märkt på riktigt nu. Fy!

Jag och min man är lite vuxna av oss just nu och sitter och skriver en liten snygg shoppinglista tills på lördag då vi ska handla till lägenheten. Gud vad man behöver köpa extremt supertråkiga saker och sånt som man absolut inte vill betala för. Vem vill egentligen lägga pengar på en toaborste liksom..?..Inte jag iallafall. Men det är ju något man måste ha, så det är väl bara att skaffa sig en bajsborste..=)

Nu ska jag äta lite varmakoppen..eller dricka kanske man säger..? Imorgon är det fredag iallafall. Det gör mig lycklig!

Kommentera här: