Magen

Bara de senaste 3 dagarna tycker jag att magen har förändrats jätte mycket! Förra veckan sa jag ju att jag tyckte att den hade stannat i växten..vilket jag också har tyckt fram tills för tre dagarn sedan ungefär. Nu ´har den verkligen blivit större..eller iallafall enligt mig. Människor runt omkring mig säger att det absolut inte går att dölja längre och att nu har magen tagit fart på riktigt. I samma takt som magen växer så ökar också halsbrännan och surauppstötningarna..hua! Jag uppskattar inte alls att kräkas lite i munnen varje gång jag böjer mig framåt. Hur som helst så känner jag mig mer och mer gravid för varje dag (kanske inte så konstigt;) )..Jag känner mig liksom inte lika tjock längre, utan mer gravid bara..eller ioförsig..jag känner mig skitfet!

Vecka 24+0

Kommentera här: