Tänk att man kan älska någon så mycket!

Hej på er!
Jag har fått sova inatt med bara två amningstillfällen. Trots de känner jag mig lite seg, kanske fick jag för mycket sömn? På tisdag börjar Mattias jobba igen efter hans 10 pappadagar i samband med förlossningen. De ska faktiskt bli lite läskigt att vara själv hemma med Moa. Jag får då göra allt själv, med en arm dessutom eftersom att jag större delen av dagen har en bebis på armen. Hittills har Mattias servat mig med de mesta. Så de ska bli intressant att se hur de kommer att gå!
 
Dessutom har jag kommit på att min syster flyttar till Landskrona på Lördag. Hon ska pugga i Malmö i 3 år, så hon flyttar alltså på lördag. Tråkigt att vi inte kommer ses på jätte länge. Men jag är ändå glad för hennes skull, och ännu gladare är jag för att Moa hann komma till världen innan hon flyttar. Sara är föresten gudmor till henne=)
1 svärmor:

skriven

Det kommer att gå hur bra som helst! Du vet ju var jag finns och även var gammelfarmor finns om det skulle vara något. Glad att du lyssnade på mitt förslag om gudmor, ett klockrent val! :)

Kommentera här: