Tiden räcker inte till

Gud så svårt de är att få tiden att räcka till nu när man är mamma och har en liten bebis att ta hand om. Mina egna behov är lagda åt sidan och jag prioriterar numera min dotter först! Jag försöker hinna med bloggen men i varje paus mellan amningstillfällena så kommer något annat emellan. Typ som att gå på toaletten. Man ska ju göra knipövningar efter förlossningen för att slippa urinträngningar och sånt jobbigt. Men för mig räcker de med att vara kissnödig.. För de kan ibland dröja någon timme eller så innan man väl kan få sätta sig på toan.
Jag har som sagt en liten dotter som har en stort snuttbehov. Så jag har en bebis på armen större delen av dagen. Svårt att hinna med något annat.  Just nu har hon somnat, så jag passar på att slänga iväg ett inlägg=)
 
Men det är otroligt mysigt att ha vår lilla tjej här hemma. Vi älskar henne så=)

Kommentera här: