Vart är min bebis =(

En dag kvar bara...jag försöker acceptera för mig själv att min bebis har de bra i magen och kommer vilja stanna där inne ett tag till. Hur mycket jag än hatar de så kommer jag nu med största sannorlikhet gå över tiden..De finns liksom ingenting att göra åt saken..Bara att acceptera!
Men, jag tänker ta mig en promenad och städa ännu en gång här hemma..Jag tror nog jag har städat 4 -5 dagar den här veckan..Men vad ska jag göra..Att ligga på soffan ger nog ingen effekt på förlossningen iallafall!
Igår var de ännu ett falskalarm med värkar och jag hoppas varje gång att det nu ska vara dags. Jag vill så gärna att fölossningen ska starta av sig själv, utan medicinsk hjälp. Jag önskar och håller mina tummar för att de kommer ske snart!!
 
Nu har jag varit öppen 1 cm i över en vecka, magen har sjunkigt rejält och slemproppen lossnade helt förra helgen..De borde ju ha hänt något mer?!..Vad är de som tar så långt tid?
1 Lotta:

skriven

Jag tror inte du kommer gå så långt över tiden, hon kommer att komma vilken dag som helst nu :)

2 svärmor:

skriven

Kroppen förbereder sig vilket gör att du förmodligen inte kommer att spricka och alltså inte behöva sys! Det är väl hänsynsfullt av lillan? :)

3 Josephine:

skriven

Det var först efter jag tog mig 2 dagar av lugn som det helt plötsligt blev dags för mig iaf :)

Kommentera här: