Nyårslöften

Är de någon som faktiskt har nyårslöften längre? Det känns som är nyårs"mål" är ett mer passande ord. Iallafall när de gäller mig. Mina mål för i år är att vara en bra mamma och en bra fästmö. För min egen del så är mitt mål att gå ner mina gravidkilon och några till där efter. Jag ska göra ett ärligt försök och hoppas på att ha gått ner 5 kg till i mars. Så efter tolvslaget så har jag strängt godisförbud, inge chips, inga kakor eller andra onyttigheter. Jag tänkte även dra ner på kolhydrater såsom pasta, ris och potatis..Sen ska jag även försöka komma igång med träningen. Min dåliga karaktär har pågått allt för länge nu, så hälsa mig lycka till!:)

Gott nytt år kära läsare!
1 Sandra:

skriven

Gott Nytt År!!! Och lycka till :-)

2 svärmor:

skriven

Gott nytt år! Lycka till med vikten, gå inte ned för mycket bara,du är smal som du är! :)

Kommentera här: