trött på att vänta och trött på att inte veta!

Just nu är jag så fruktansvärt trött på att vara gravid! Jag vill bara ha ut bebisen och få se vem de är som gömmer sig där inne!
Just för tillfället känns de som att jag kommer gå över tiden, och jag börjar känna tiden står så jäkla stilla..Varje dag så hoppas jag på att innan kvällen kommer så ska jag ha min bebis i mina armar..Visst, de är bara 3 veckor kvar tills BF, vilket inte alls är så speciellt lång tid..Men just nu känns allt som en evighet..Jag är trött på att vänta. Jag har liksom gjort de nu i 9 månader..
 
Jag har varit hemma hos min mamma och syster idag med tanke på att jag hade några småvärkar inatt. Så de känns lite halvläskigt och lite ensamt att bara sitta hemma i min ensamhet, Dessutom går dagarna så himla sakta då. Men, inte har jag haft några känningar alls idag, och det känns som allt de jag kännt tidigare bara är borta..
Men, jag har ändå tagit mig några rundor upp och ner för backen på mina föräldrars tomt..Motion ska ju tydligen vara bra..
Men just nu känns de bara hoppslöst
1 Josephine:

skriven

Tro mig det är ännu mer frustrerande att vara i vecka 39 och inte fått en enda förvärk! Känns som man aldrig kommer komma igång typ :(

2 Madde:

skriven

Önskar jag kunde spola fram tiden, känns som att det är en evighet innan jag är i slutet. :) hoppas du slipper gå över tiden iaf!

Kommentera här: