Nu är jag utvilad..iallafall för någon timma=)

Tack för alla svar ang. stödstumpor! Mitt blod vet jag inte alls vad det är för fel på. Men irriterande är det. Framför allt gör de förjävla ont när dom ska gräva runt för att försöka få ut något blod! Jag får helt enkelt söka vidare efter orsaken på detta!

Äntligen har jag fått sova någon timme eller två. Skönt att vakna upp till en nystädad lägenhet och bara känna att det är ok att ligga kvar på soffan och bara va liksom!..Just nu sitter jag i köket och gör min man sällskap när han fixar middagen till oss. Hemmagjord pizza står på menyn idag! Inte nog med de så har han köp hem jordgubbsglass till mig som jag ser lite extra fram emot att få trycka i mig senare ikväll!

Skönt att solen är framme igen förresten. Att vakna upp till ett vitt landskap imorse var inte direkt superkul! Men nu skiner solen och den där förbannade snön är borta! Hoppas solen håller i sig tills imorgon. Jag och Mattias ska iväg på fotbollsmatch imorgon. Så jag vill verkligen inte sitta där i snöstorm!

Ha en bra kväll mina kära!