Imorgon ska vi mäta magen igen

Imorgon ska jag jobba igen, så det blir en tidig kväll för oss. Till middag blir det pannkaka framför tv och gårdagens avsnitt av big brother. Jag börjar få lite huvudvärk, så de är nog de jag pallar med ikväll..

Imorgon ska vi till barnmorskan igen för att mäta magen,ta nya värden och lyssna på vårn lilla bebis hjärtslag..Jag har inte kunnat äta två järntabletter som min barnmorska ville. Jag får helt enkelt alldeles för ont i magen..så jag hoppas att en tablett har gjort tillräkligt!..
Det ska bli intressant att se hur kurvan har utvecklats och hur de värkar med måttet. Sist hade jag ju 27-28 cm i vecka 25 vilket tydligen var väldigt mycket. Det viktigaste är ju att bebisen följer sin egen kurva..Men, oron finns ju fortfarande för att jag har gått längre än vad jag tror, och att det kanske börjar bli lite mer panik över allt som ska fixas innan lilltjejen kommer till världen!

Kommentera här: