tröttsig!

Jag har varit ledig idag, så jag passade på att ta en lång och skön sovmorgon imorse. Sov ända fram till 10. Riktigt skönt. Jag skulle nog kunna sova ett tag till, men jag kände inte för att sova bort hela dagen. Så jag har tagit hand om all tvätt och stått och stykiti över en timme..Vädret är ju inte heller speciellt roligt idag, så att ta hand om tvätt och ligga på soffan kändes helt ok.
Nu är min man snart hemma från jobbet så jag får lite sällskap. När man är själv hela dagarna så tänker man så mycket på vår bebis i magen, och allt som hör där till. Jag kan inte riktigt fatta att jag redan är i vecka 29?..Vi är snart i mål och har vår lilla plutt här! Jag längtar som bara den!

Vi fick inte radhuset heller förresten..skittråkigt..men vi håller tummarna på att det snart dyker upp något annat=)

Kommentera här: