Vadå efterkontroll?

ups, jag har visst sovit bort alldeles för mycket av dagen. Men jag fick ont i huvudet efter mitt besök på mvc. Där av ingen uppdatering förens nu. Efterkontrollen var inte direkt någon efterkontroll. Snacka om att jag var orolig helt i onödan. Vi pratade varken om förlossningen eller någon undersökning alls. De vi gjorde var att diskutera preventivmedel och min barnmorska tyckte absolut att jag skulle välja hormonspiral framför kopparspiralen. Med koppar så blir mensen både längre, rikligare och mensvärken blir mycket värre. Så jag fick en ny tid på måndag när den ska sättas på plats. Ont ska de göra också. Innan besöket ska jag ta en inpren och två alvedon...så ja, inför de besöket är jag riktigt nervös!
1 felicia:

skriven

det känns som den första värken när dom sätter dit den. (tyckte jag iaf ^^)

Kommentera här: