Söndag

Hej på er!
Moa ligger och chillar i sitt babygym och jag passar därför på att blogga lite i mitt tvättstrykande.
Idag är de söndag igen och veckorna springer som vanligt förbi. Kan ni fatta att Moa blir 6 veckor imorgon?!..Helt ofattbart för mig. Jag har verkligen märkt hur mycket fortare tiden går när man har barn. Det finns inga dagar då man bara kan ligga på soffan och göra ingenting längre. Alltid är de någonting som måste göras. Ta hand om tvätt, städa eller något annat "viktigt".Där emellan ska det bytas blöja, ammas, gosas och man ska dessutom hinna med att äta själv och hinna gå på toa. Men jag älskar mammalivet och min lilla tjej gör mig lyckligare än någonsin!
 
Idag får vi besök av Mattias pappa och jag hade också tänkt försöka hinna börja med dopinbjudningarna. vi har planerat att dom ska postas innan kommande vecka är slut. Så jag har en del att pyssla med, 40 kort och alla ska göras förhand. Men, jag gillar att klippa och klistra, så jag får nog skylla mig själv lite grann=)
 
 
Nu är Moa trött på lekandet och vill ha lite käk. Hej!

Kommentera här: