Febern är tillbaka

Haft syrran som sällskap här hemma idag. Hon var hemma i malmö i en vecka innan hon bestämde sig för att åka tillbaka hit. Det gillar jag starkt! Moa har varit feberfri i stort sett hela dagen, men nu på eftermiddagen så steg den igen upp till 39,1. Så mattias fick vara hemma med henne medans jag åkte iväg med syrran och firade mormor. Skönt med lite barnfri tid för mig och sen fick moa och mattias lite pappa-dotter mys tillsammans. Utmärkt! Jag passade på att köra bil för första gången på sisådär..4-5 månader ungefär. Nu när jag är hemma med moa hela dagarna så kör jag aldrig något och när vi ska någon stanns så är det mattias som kör. Så jag passade nu på att fräscha upp bilkörningen och det gick super!
Vi tänker inte besöka någon brasa idag som ni kanske förstår. Att ta ut en liten febrig tjej är nog ingen vidare bra idé. Vi kikar lite på tv och myser istället.
Jag sitter just nu och ammar. Moa somnade inte vid kvällsvällingen idag men drack istället mycket mer av den. Jag hoppas att hon sover bättre inatt, och att den värsta febern håller sig borta! Vi struntar i pyjamasen redan och laddar upp för att kunna tackla febern om deb skulle göra sig påmind.

Kommentera här: