Dagen ute i backarna

Vi har haft en underbar dag tillsammans. Så himla fint väder och underbara backar! Inte alls sådär såsigt som de brukar kunna vara såhär års. Jag och mattias fick lite tid utan barn tillsammans. Det behövs verkligen. Även om jag älskar att vara med min dotter så måste jag säga att det är ganska skönt att bara få vara Hanna en stund. Nu på eftermiddagen har Moa varit super mammig så jag misstänker att hon kanske har saknat mig lite idag.


Ni som följer mig vet att vi har problem med moas sömn, att hon inte somnar på egen hand, vill inte ha välling osv. Jag måste amma henne för att hon ska somna. Men nu ikväll drack hon faktiskt vällingen helt okej och hon somnade i mitt knä! Det är i princip första gången hon somnar i mitt knä. Så himla mysigt! Dessvärre så varade de inte så länge då hon vaknade och gallskrek så jag fick amma en skvätt. Men ändå! Hon gör framsteg min lilla tjej!

Kommentera här: