Härliga dagar

Idag har moa och jag tagit oss en promenad i värmen hem till syrran och hängt lite där. Underbart! Tänk att man kan tycka om någon så mycket! Jag och syrran är så himla lika med ändå så totalt olika och det är så fantastiskt hur bra vi matchar varandra! Hon är så himla fin med moa och det märks hur mycket moa gillar henne. Hon är perfekt fin syster. I just lööööv her!












Vi har förresten bokat en helg då vi tillsammans med vår pappa och eventuellt mattias ska åka ner till malmö och ullared. Jag är så sjukt taggad och har typ börjat skriva en gullig liten inköpslista. Men jag behåller den i huvudet så jag inte verkar allt för desperat :) Jag är ett riktigt ullaredsfreak och skulle nog passa ganska bra i programmet ullared. Jag har till och med ullaredspelet här hemma :)

Kommentera här: