Julmarknad på skoklosterslott

Vet ni vad. Jag vet inte riktigt vad mitt problem är meen, jag tvärdäckade igen..på soffan..innan "så mycket bättre". Vaknade upp nu och insåg att hela dagen har passerat och inget uppdaterande på bloggen har blivit gjort.

Jag fick lite sovmorgon imorse vilket verkligen behövdes. Möttes av en snorig och hostig tjej när jag klev upp. Det blev lite myspys på soffan innan vi åkte iväg på julmarknad på skoklosterslott med min familj och Hanna och Sofie. Massor med folk, svinkallt och tjuriga människor kan väl sammanfatta besöket. Hur som så var det väldigt mysigt.
Påväg hem fick Moa feber och jag fick typ jordens dåligaste samvete för att vi släpat med Moa när hon var så risig.
Vi fick helt enkelt avboka minijulafton hos moas farfar och stanna hemma på soffan istället.








1 Fiino:

skriven

Åååh söta o fina ni alla äär! <3

Kommentera här: