Update!

Hej på er!
Jag håller på att gå under här hemma. Igår kollade jag inte Facebook, bloggen eller instagram någon gång, och jag märker verkligen hur pass beroende jag faktiskt är av min telefon. Jag har liksom en liten lapp med det absolut viktigaste nummer jag kan tänkas behöva. För vem lär sig ett telefonnummer när man ändå bara kan klicka sig fram på telefonen?
Hur som så tycker Mattias att det är ganska bra att jag inte har någon telefon. Jag ser kanske min telefon som en liten rival. En avtändning från telefonen som han säger. Nu får ju Mattias lite mer tid med mig..eller något..Jag själv håller fullständigt på att gå under. Hur konstigt och helt stört det än låter.
 
Dessutom så ser jag ju själv hur mycket blogginläggen suger utan bilder. Jag hoppas verkligen ni har överseende med det nu ett tag fram över. Jag ska försöka få fram en ny telefon så snabbt som möjligt! Om inte annat kanske jag kan sno mattias mobil och ta lite bilder=)
 
Idag har vi barnvakt till Moa en stund nu på förmiddagen. Vi hade tänkt att passa på att packa ner så mycket som möjligt av allt som är kvar här hemma. Det blir så mycket lättare utan att ha en liten tjej som springer runt och river ur och lägger i allt som inte ska packas i lådorna. Dessutom så vaknade Moa en gång varje timme inatt så jag har passat på att sova lite också.
 
Igår kom min syster hem och jag och Moa följde med till Arlanda för att hämta henne. Moa tycker att det är superspännande på flygplatsen och när Sara kom så slängde sig Moa i hennes armar. Gud så skönt! Hon kom uppenbarligen ihåg sara. Så både Sara och Moa blev glada alltså.

Kommentera här: