Yeeey, nytt jobb! :)

Hej på er!
Dålig uppdatering pga att jag helt enkelt har varit för trött. Mitt liv består just nu av att lämna på dagis, jobba, hämta på dagis, pussa på Moa och sova..typ så. Så mycket mer hinns liksom inte med. Här om dagen var jag så trött att jag slumrade till på soffan oansvarig som jag var, och vaknade med ett ryck och insåg att jag somnat och hittar min kära dotter sittandes på köksbordet. Efter det somnade inte jag något mer kan jag lova!

Hur som. Idag har det varit en lång dag. Först en dag på jobbet för att sedan cykla och hämta Moa och lämna av henne hos Sara för att sedan åka på möte på mitt nya jobb. Juste ja, nytt jobb! Jag nämnde för några veckor sedan om ett erbjudande jag har fått. Jag ska nämligen starta upp en ny småbarnsavdelning här i kommunen. Så idag fick jag alltså träffa min kollega som verkligen verkade super, och se lokalen där vi ska vara. På Måndag drar det alltså igång med buller och brak och jag är så himla förväntansfull! Det ska bli så himla kul och lärorikt!

Om jag ska vara ärlig så är jag chockad över att jag fortfarande är vaken. Jag brukar ju somna strax efter Moa vid 19 tiden :)
1 svärmor:

skriven

Grattis!! :)

2 Fiino:

skriven

Det kommer gå jättebra för dig vännen!! Så kul! :D

Kommentera här: