Fredagsmys

Hej på er mitt i Fredagsmyset!
Jag och Mattias sitter och myser i soffan och tar igen veckans avsnitt av PH som vi missat. Mitt fredagsmys för ikväll är en skål gurkstavar. Jag ställde mig nämligen på vågen imorse och insåg att det är dags att börja tänka på vad jag äter.


Ännu en dag hemma med Moa. Nu är hon pigg igen med bara en näsa som rinner. Hon har haft fullt med energi och inte alls haft någon lust att sova. Jag har varit supertrött och gjorde mitt bästa för att hålla mig vaken. Min lilla tjej skulle egentligen ha behövt blivit sysselsatt men när mamma är trött och hon snorig så fick vi roa oss med att sjunga, läsa bok, leka, rita och titta på barnen i bullerbyn.


I övrigt så har moa börjat dreggla en massa igen. Så det och hennes dåliga sömn beror helt klart på tänder som växer i hennes lilla mun. Hon har börjat säga "kom" också. Moa brukar dra mig i armen och säga "kom". "klaa" säger hon också vilket betyder kram. Vi har haft ett riktigt kramkalas här hemma idag :)