Helgen

Hej på er!Vilket kanon väder det har varit i helgen. Jag är fylld med ny energi!Jag måste börja med att berätta om gårdagens höjdpunkt! För er utan barn kommer nog undra varför jag ens berättar det här, medans ni med barn säkerligen kommer förstå mig. För det här är stort i en småbarnsfamilj. Moa BAJSADE på pottan igår! Gissa om stolta föräldrar! Det går framåt i potträningen även fast det oftast inte kommer så himlans mycket i pottan. Gårdagskvällen spenderade jag barnfri hos en tjejkompis tillsammans med ett gäng härliga damer för middag och en tjejkväll. Mycket trevligt och så länge som jag var vaken igår har jag inte varit på länge. Jag är chockad över mig själv. Idag då, jo vi startade dagen med sovmorgon till 7.30. Det tackar vi vår dotter för. Hon sover mycket bättre nu vilket känns toppen! Vi gjorde oss färdiga och stack iväg till IKEA och chilli och köpte gardiner och lite annat smått. På eftermiddagen har Moas farfar varit här och Moa lärde sig att säga farfar. Eller "faffa" som hon säger. Sara var här en sväng och hängde med oss också. Toppen helg alltså! Jag kan inte klaga :)
 

Kommentera här: