Fösta advent

Imorse vaknade jag upp för andra morgonen i rad som moa lägger sig nära, kramar och pussar min många många gånger. Så himla mysigt och det känns så bra i mitt mammahjärta. Pappa mattias hittade vi på soffan där han slaggade efter att ha kommit hem vid 1 inatt.
Året börjar verkligen ta slut nu och julen närmar sig med storm. Idag är det första advent och igår fick jag äntligen fram adventsljusstakarna här hemma. En krans på dörren har kommit upp också och värmeljusen har bytts ut mor juldoftande doftljus. Nu återstår bara den sista jultouchen här hemma i form av julgran, tomtar och allt det andra som hör julen till. 



Idag har jag och min mamma varit och handlat de sista julklapparna. Såå skönt att jag är färdig nu! I november för en gångs skull. Tidigare år brukar jag bli klar dagarna innan, i panik ungefär. Så himla skönt nu när jag har två barn. Tiden har en tendens att inte räcka till riktigt nämligen. 

Kommentera här: