Solo

Hej på er! 
Alltså jag blir så glad för alla beställningar av armband som jag har fått. Nu har jag fullt upp och det ska bli så roligt sen att leverera dom :)
Eftersom att jag gör armbanden efter önskemål så behövde jag köpa lite nya färger. Så jag tog med mig Lea till nya panduro i barkarby. Gissa om jag blev glad när jag fick veta att dom skulle öppna där. Nära och bra!
Lea fick sitta i bärsjalen vilket funkar super. Både panduro och lager157 öppnade typ igår så det var liksom inte någon idé att ha med vagnen. Verkligen smockat med folk! Grymt bra öppningserbjudanden och jag fyndade en tröja och ett par jeans, Mattias fick ett par jeans han med. 

Ikväll är jag och tjejerna själva medans mattias är ute på galej. Dom firar hans kollega som fyller 40 och är ett gäng grabbar som ska få provskjuta en massa vapen och sedan ut och käka.

Så jag kör solo ikväll vilket passar ganska bra. Jag kom nämligen på att jag glömt att fixa någon adventsljusstake. Så det ska jag pyssla med ikväll :)

Kommentera här: