Svar på kommentar

Jag fick fråga om vart jag köper mina pärlor, framför allt dom som jag använde till armbandet jag visade er här tidigare. 
På instagram fick jag frågan vart jag köper mina pysselgrejer, så jag tänkte dela med mig av det nu också. 

Pärlor köper jag på lite olika ställen. När man har hållt på ett tag så lär man sig vart det är billigast och bäst kvalite på grejerna. De allra mesta i pärlväg köper jag från en butik uppe i Ö-vik. Min morbror bor där, så av en ren slump så hittade jag butiken när jag var där och hälsade på. Till min stora lycka har dom även en webshop. Pagoni.se

Just till armbandet jag gjorde här tidigare kommer pärlorna från panduro och fyndiq.se..Panduro funkar ju alltid och har det mesta, men oftast är det billigare att handla på nätet.

Tyger och annat i textilväg köper jag på ohlssons tyger och furulunds. Dom butikerna är grymma!

Sen gäller det att hålla ögonen öppna. Man kan hitta massa roligt i både inredningsbutiker och i bokhandeln. Mässor är att rekommendera.  Det finns en som heter syfestivalen som jag försöker gå på varje år. Googla syfestivalen och kika, för den håller till neråt i sverige också. Inte bara här i stockholm :)

Kommentera här: