Fredag

Efter en mysig familjemiddag hos mina föräldrar så har vi nu hamnat i soffan framför idol hemma hos oss. 
Tjejerna sover, vilket jag nog också gör snart. 

I eftermiddags har jag och tjejerna haft sällskap av Sara här hemma. Vi var i lekparken en stund så Moa fick leka av sig lite. Herregud vad kallt det var. Frosten från inatt hade inte ens försvunnit. Jag prövade att ha Lea i sjalen utomhus för första gången, och det gick superbra! Så skönt att slippa vagnen! Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt hur jag hade klarat mig utan sjalen. Lea är en ganska missnöjd bebis just nu som bara vill vara nära. Så en sjal är verkligen ett stort plus!

Imorgon väntar det stora provet då vi ska till ullared. Vagnen stannst hemma men sjalen får följa med. 

Förutom lekparken har vi också målat lite. Mysigt!


Kommentera här: