Ännu ett falskalarm

God morgon!
Jag är uppe med tuppen idag och sitter just nu och väntar i bilen på att affärerna ska öppna.

Inatt fick jag uppleva ännu ett falskalarm och det påminde mig verkligen om natten på värkarna med Moa startade.
Jag somnade väl vid 21 tiden igår och vaknade när Moa kom in till oss vis 22.45. Därefter kunde jag inte somna om eftersom att jag fick regelbundna sammandragningar med mellan 3-7 minuters mellanrum ända fram till halv 3 tiden då jag äntligen lyckades somna.
Moa väckte oss igen vid 5 då Mattias skulle gå upp och då var allting borta. Jag var liksom redo att ringa och förbereda mamma och ringa in till förlossningen.. Sjukt irriterande!

Så idag mår jag som en påse skit ungefär. Supertrött efter typ noll sömn inatt och tänker ta mig en nap när jag kommer hem sen.



Kommentera här: