Nu är hon här!

Imorse mina vänner, imorse blev Moa storasyster och jag och Mattias blev föräldrar för andra gången till en liten perfekt flicka som kom i en bokstavlig raketfart.
Jag kommer att skriva en förlossningsberättelse såfort vi har landat här hemma så ni ska få alla detaljer. Jag fick min vattenavgång ala Hollywood iallafall :)

Nu väntar vi på att en förväntansfull storasyster som vi har hört ryktesvägen pratat om lillasyster hela dagen ska komma hem.

Jag är så himla lycklig just nu och att jag har två helt perfekta och friska flickor känns helt magiskt

Här är hon, vår Lea
51 cm och 3640 g


1 Emilie:

skriven

Stort grattis igen! Det var verkligen i rätttan tid då din kropp inte verkat vara på din sida sista tiden. Ta nu hand om varandra och njut! Ska bli jättespännande att få läsa din förlossningsberättelse sen. Skulle även vara kul om du kunde skriva om hur Moa reagerat när det kommit ett syskon. Vi går i skaffa-syskon-tankar och det vore därför intressant att få höra då det verkar variera så otroligt hur dem reagerar :)

2 Julia:

skriven

Grattis!!! :-D

3 Moster Sara:

skriven

Finaste familjen, ni är bäst <3

4 Sara:

skriven

Stort grattis! :-)

5 Svärmor:

skriven

Stoltaste farmorn i världen!! Har de absolut vackraste barnbarnen!! :)

6 Marina:

skriven

Ett stort grattis
Som förut ni levererade en till sötnos . Nu får ni vara rädda om er och njut i högsta grad . Jag skulle vara jätte glad om jag fick äran att hälsa på er och träffa din fina familj ❤️Marina

Kommentera här: