Fredag

Hej på er!
Idag är det fredag igen. Veckorna rusar, vilket faktiskt inte gör så mycket. Jag vill ha vår och värme nu. Är det bara jag som får en speciell känsla i kroppen när gatorna sopas på allt grus? Eller bara en sån sak som när gatorna börjar torka upp lite. Gud så jag längtar!

Igår hörde jag faktiskt fågelkvitter. Så härligt och det fick mig direkt att tänka tillbaka på i sommras då jag och Mattias stod ute på loftgången på kvällarna när Moa somnat, och bara lyssnat på syrsorna och tittat ut över åkrarna. Gud så jag längtar! Jag behöver lite sol nu för det här gråa vädret smittar av sig på mig. Jag blir lite neråt om jag ska vara ärlig. Och det stör mig!

Moa är ledig från dagis idag och vi myser hemma. Nu sover båda tjejerna och jag ska ta tag i några "alla hjärtans dag beställningar" hade jag tänkt. 

Trevlig Fredag vänner!