Sommarplaner

Hej på er!
Lillan tar en powernap på soffan, moa sitter med plattan och jag funderar på vad vi ska hitta på idag. 
Vädret ute är inte på topp så en dag inne med pyssel och lite städning låter kanske som en bra idé. 
Mattias har ingen semester i sommar så jag och tjejerna för göra det bästa av sommarlovet på egen hand.

Men något ska vi väl hitta på hela familjen. Jag sitter och spånar lite och funderar kanske på en tripp ner till Astrid Lindgrens värld. Jag har varit där när jag var liten och minns att jag älskade det. Moa skulle älska det hon med. Hon brukar kolla på olika teatrar där ifrån på plattan. Så det skulle vara skitkul att åka dit på riktigt. Men det är ju en bit att åka. Så att övernatta någon stanns hade varit smidigt. Om allt är bokat där, som jag antar att det är så kanske vi kan hitta något mysigt ställe där runt omkring att övernatta på.

Kom gärna med tips!

(Älskar stilen min lilla tjej har. Bilden är tagen igår och såhär sover hon i princip alltid)