Kaos och öppna förskolan

Idag har vi ringt hej vilt till både det ena och andra så nu kan vi stryka en hel drös grejer på våran innan-flytten-to-do-list. Det känns skönt. Några samtal har vi dock kvar imorgon.
Imorse höll jag på att få fullständig panik här hemma. En sån panik då man inte riktigt vet om jag skulle skratta eller gråta. Denna jäkla flyttröra! Kartonger över hela lägenheten så att vi inte kommer fram. Moa blir ledsen för att hon inte har någon yta att leka på och ja..kaos är väl bara förnamnet. Som tur var hade vi planerat in en lunch och öppna förskolan tillsammans med Hanna och lilla Sofie. Mattias är ledig hela veckan så han fick för första gången följa med och se hur det fungerar på öppnis.
 
Idag har Moa haft något överjävlig överskottsenergi. Hon har varit hela crazy och sprungit runt och busat och hoppat och skrikigt och varit öööverallt. Herrregud vilket energi! Efter öppnis så tvärslockande hon. Energin försvann lite skulle man kunna säga.
 
Påväg hem så svängde vi förbi en dator/telefon verkstad och kollade om dom kunde göra något åt min telefon. minst 2000 skulle de kosta..Aldrig! Då köper jag en ny istället!
 
Juste! Jag bokade en tatueringstid också. På Torsdag nästa vecka blir det. Den kommer sitta nere på ankeln och motivet är lite oklart, men ska i alla fall innehålla moas namn:)