Listan

Dag 07 - Min bästa vän

Jag skulle inte säga att jag har många vänner. Men dom jag har är absolut dom bästa vänner man kan ha! Några har jag haft länge och andra lite kortare tid. Men alla är ändå helt underbara!

Men jag tänker utnämna någon annan som min bästa vän, nämligen min hund Wilma. Anledningen till att vi faktiskt köpte henne var att jag behövde någon som alltid fanns där. Någon som kunde ge mig tröst när jag var ledsen. Vi fick nämligen en massa rekommendationer från olika psykologer att en hund skulle vara bra för mig. Så jag fick något annat att tänka på. Och det hjälpte! Min lilla vovve wilma är mitt allt, och min bästa vän!
En hund, och framför allt hon är en gåva från himlen. Om jag skulle förlora henne, förlorar jag en del av mig själv!

1 felicija:

skriven

åh hon är så sööt :>

Kommentera här: