Nu är vilan över, Jobb imorgon

Vilket underbart väder det har varit idag, eller vad tycker ni?..Jag har iallafall passat på att åka ut till krägga med min underbara och steka lite i solen hela dagen, och jag har även plumsat lite. Vattnet var faktiskt mycket varmare än vad jag först hade trott. Så jag tog mig ett par simtag där i vattnet, ljuvligt! Känner just nu att det bränner lite på näsan..kanske solade jag en aning för hårt. Men vill man va fin får man lida pin som man brukar säga!=)
Jag kände att en dag i solen satt finfint eftersom imorgon börjar allvaret, Jag börjar jobba. Ok det är ett sommarjobb men jag ska trotts allt jobba till slutet av augusti, så det blir inte så mycket mer sommar för min del..men vad gör man, jag kommer iallafall bli stenrik!..har gjort en matlåda också, känns lite vuxet måste jag säga... så imorgon blir det kyckling och potatis, vilket låter ganska torrt, så jag gjorde en feting sallad till! (så man kan känna sig lite nyttig iallafall)..ska upp 6 imorgon, så en stor kopp kaffe är ett faktum imorgon! det blir nog en sån där termosmugg påväg till jobbet..

förresten, Jag ska jobba hos min pappa på DHL i Enköping..jag ska stå och plocka upp returer, ett mindre upphetsande arbete, men jag tjänar ju stålar iallafall!!

God Natt!!

Kommentera här: