Magen

Idag går jag in i vecka 40, som förhoppningsvis är den sista veckan. Jag vill verkligen inte gå över tiden även om jag vet att det är vanligt för en förstföderska..Men, jag pallar de verkligen i n t e !
Dessvärre så kan jag säga att det inte har varit speciellt mycket liv i magen alls idag. Eller jo, lilltjejen har levt rövare här på förmiddagen, men när de gäller förvärkar har de inte hänt mycket alls! Jag har haft två på hela dagen varav en när jag tog mig en promenad..annars ingenting..så jäkla typiskt. Igår hade jag ändå regelbundna sammandragningar i ungefär en timme..men som vanligt så slutar dom..Jag sa i Fredags att jag skulle till barnmorskan idag för att ta nytt blodtryck och lämna urinprov..Men som med allt annat så har jag förlossningshjärna..jag ska dit imorgon!
 
aja..de handlar väl om att ha tålamod såhär i slutet..Här kommer iallafall veckan bild på magen..Jag hoppas att de blir den sista ni får se (förutom den jag tänkte försöka ta innan vi åker in till BB)..
 
Magen vecka 39+0
 
Om de är någon som undrar och jag håller på att spricka..så är svaret ja!
 
 

Kommentera här: