Livlig tjej där inne!

Min dator verkar ha börjat ge upp. Om vissa bokstäver faller bort beror de på detta..

Jag är proppmätt! Verkligen p r o p p i s! ..jag och mattias slängde ihop lite tacos såhär på fredagskvällen. Undra egentligen hur många människor som äter tacos på Fredagar..de lär ju vara en hel del! Den traditionella Fredagsmaten.

Idag har jag haft ett riktigt busfrö i min mage! Våran lilla tjej är riktigt livlig. Numera känner jag hon som rör sig från ena sidan till den andra. Alltså som att hon drar sig nog "väggarna" där inne. Innan har det bara varit buffar. men nu sveper det liksom mer. dessutom känner jag lilltjejen även när jag går och rör mig. Annars bara när jag sitter eller ligger typ. Så jag märker verkligen att det utvecklas där inne. Mattias och jag brukar måtta med en tumstock för att se hur pass stor våran lilla tjej har blivit där inne. Jag tycker redan att hon är supersöt, efter att bara ha sett henne på ultraljudet.

Det här är bara såå jäkla underbart!

Kommentera här: