Svar på kommentar - om jag säljer mina smycken?

Jag har hållt på med smyckestillverkning i några år, och det hela började lite som terapi under en jobbig period i mitt liv. Som jag har sagt tidigare så pendlar det lite och går i perioder då jag får inspiration och gör då oftast smycken på löpande band typ. Alla smycken jag har gjort hittills finns i regel bara i ett ända exemplar i en viss färg. Jag har genom åren sålt ett eller annat smycke. Men jag gillar ehentligen inte att ta betalt för dom. Jag tycker helt enkelt inte att det är något att ta betalt för, och förstår inte riktigt hur man kan vilja betala för dom. Ja prestationsångest handlar de om. Men självklart säljer jag om någon är intresserad. Nu har jag inte lagt upp så mycket här hittills, för jag vet inte om ni var intresserade eller om det inte passar in här på bloggen. Men vad säger ni, vill ni se mer? Om någon skulle vara intresserad så maila mig på [email protected]

Kommentera här: